Unele, altele...

Ziua bărbatului


La ce ne gândim noi când auzim că e ziua bărbatului? Bergenbier şi fotbal. Cel puţin eu la asta mă gândesc.

Mă gândeam la bunii mei prieteni care petrec astăzi, şi chiar voiam să le fac urări de bine. E şi rândul vostru, nu?

Şi cum mi-a spus aseară un prieten: ” Voi, fetele, aveţi 8 martie, 1 martie, Valentine s Day, Dragobete, zile de naştere, de nume, Crăciun, Paşte  şi mereu petreceţi! Măcar în mai să ne facem şi noi de cap!”  Ce să mai zici?

La mulţi ani, băieţi!

P.S. Alţii nu se gândesc la bere şi la fotbal. De la 9 dimineaţa am ascultat toate manelele posibile, de la supărarea că a fost înşelat respectivul, până la moartea duşmanilor, câtă şmecherie stă în buzunarul de la spate sau în maşinile luxoase şi despre cum vin banii ca pe bandă, cu telecomandă (sau ceva de genul!). Dureros e că le ascult simultan!

Pe această cale ţin  să le transmit băieţilor din C7, dar şi celor de la parterul căminului meu,  salutările mele!

Leave a comment